Sunday 31 May 2015

MESIN SULAM BROTHER V3 & KELEBIHANNYA

Mesin Sulam (Embroidery Machine) Brother Innovis V3 ini adalah antara model mesin sulam terbaru dari Brother, pembuat mesin jahit terkenal dari Jepun. Terdapat banyak model mesin sulam dari Brother tetapi mesin sulam V3 ini mempunya beberapa kelebihan berbanding model lain.

Model mesin ini adalah model mesin sulam satu jarum sahaja. Bermakna anda perlu menukar benang apabila warna habis. Jadi apa yang bestnya pasal mesin sulam ini?


  1. Kelajuannya menyulamnya adalah antara yang terpantas di pasaran dengan kelajuan selaju 1050 stitch per minute. Bandingkan dengan NV950E yg mana kelajuannya ialah 350 stitch per minute
  2. Ram atau hoop sulaman nya adalah yang terbesar di dalam kelas mesin sulam. Hoop paling besar V3 ialah 180 mm x 300 mm. Hoop besar membolehkan anda membuat design yang besar di samping memudahkan dan mempercepatkan cantuman sulaman kerawang. Mesin sulam V3 boleh menggunakan 4 size hoop secara keseluruhannya
  3. Touch screen berwarna. Ini memudahkan anda melihat warna benang untuk di sulam
  4. On scree editor - mesin ini mempunyai keupayaan untuk anda mengedit sulaman anda di mesin tanpa software. Anda boleh mencantum 2 atau lebih paten sulam secara terus di atas screen, membesarkan paten sulam, membuat nametag tanpa software (ye untuk mesin lain memerlukan software untuk membuat nametag) dan yang paling menarik boleh membuat monograming untuk lettering.
  5. Automatic needle threader. Tekan sahaja butang, benang akan dimasukkan ke dalam jarum dengan mudah oleh mesin

Ini adalah antara kelebihan mesin V3 yang menarik

Brother V3 embroidery machine
Show Room unit Brother NV V3 kami di Bandar Baru Bangi

Touch screen berwana Mesin Sulam V3

Mesin Sulam V3 ini boleh membuat on screen editing untuk paten sulaman anda.

Harga Retail mesin ini ialah RM9499 + 6% GST RM569.00. Untuk harga DISKAUN dan pakej menarik boleh hubungi kami. Mesin ini ready stok di HQ Bangi kami.

Untuk pembelian online boleh lawati website kami di www.krafezee.com

Anda boleh lawati showroom kami di alamat berikut:

Kraf Ezee Enterprise (HQ)
No 30 Jalan PB3 Seksyen 9 Bandar Baru Bangi Selangor
No Tel: 03-89129134
Mobile: 012-9289727

Kraf Ezee Enterprise (Branch)
No 184 Tingkat 4, GM Klang Wholesale City Bandar Botanic Klang
No Tel: 03-33221652












No comments:

Post a Comment